Mira què fem a Anglès Extraescolar!
Col·legi Sagrada Família de Sabadell
dilluns, 2 de desembre del 2019
LITERACY BINGO
Do you feel like playing bingo?
In 6th grade we are working on
Literature
so we decided to create a
bingo
and ask questions about it to the other students at school!
We hope you like it!!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada